Friday 6 April 2012

jantongg hati saya :')


Salamm and Hyee. okayyy really the bosann, so hapdet timeeeeee :D act, kalao ayat akuu kebudak-budakkan means akuu taktaoo nak karangg ayat macam manaa, harap memahami situasi ini. terima kaseh :) 
 tersasar jaohh dari tajokk pulekk, okayy actually nak gosip pasal someonee ni. alaaa yangg handsome handsomee tu, HAHA. okayy my handsomee boy. sumpahh tak sangkaa kot tetibaaa tercouple dengann dia, HAHA. kawann dari sekolaa rendahh then tahon ni coupleee. agakk lawak tapi kalao nak tao dia laaa salah sorangg crush akuu. bukann senangg nak dapat crushh kita. okayy, aku sayangg diaa. nak ceritaaa macam manaa cara dia mintak coupleee. HAHA, style diaa sumpahh tak machoo. nak jadikann ceritaa hari rabu ( 28.3.2012 ), macamm biasaaa dia akan dudok sebelahh aku. dia cakap dudok sebelahh akuu best. boleyy kacao aku sampai melatahhh. okayy jahat kan? akuu terimaa jalaaa. thenn lepas rehat diaa masok lambat, alhamdulillahh aku sukaaaaaa. takda la orang nak bahankan akuu. and yang aku pelikk, bestie aku ponn masok lambat. *heran* ahhh aku buat bodohh jalaaa, dua2 takdaaa, takda la bingit telingaa aku ni. HAHA. pastu dorangg masokk, bestie akuu tersengeh-sengeh macam kerangg busukk. oyyy, dalam hati * ngutok aku latuuu* -,- dalamm sebok sebokk dok buat kerjaaa, bestie akuu tarek akuu. then diaa bisikkk. ada orangg nak "masok line"? akuu dengann bangganyaa tanyaa, sapaa?  diaa cakapp "tuu" budakk sebelahh hangg. cehhhh! akuu gelakk macamm kena sampokkkk! tapi kannn, dalamm hati akuu ni sumpahh best. HAHA crushh aku kot. sapaa takknakk crush diaa? kan kan :p lepas tu baru diaa berani nak bukak mulot, HAHA. okayy, sayaa terimaa awakk wahai crushh. okayy *malu* >,< 


  My Handsome Boyy a.k.a Ex Crushh. HAHA. Dear, kitaa sayangg awakk tao. awakk da janji harituu kan? hopee awak tak lupaa janji-janji tuuu. IloveYouu   


Thanks meluangkann masa membaca :) Muahh siket