Thursday 29 December 2011

PENYERI HIDOP AKUUU :D

SALAMMM and HYEEHYEEE :)

UCAKKK ! okayy sumpah aku boringg macam kucing nak tunggu beranakkk . so , aku dapat satu idea nak buat satu entryyy . pasal orang-orang yang aku sayanggg . sure hidongg hampa da kembang kan ? HAHA . yalaaa awok la orang yang saya sayang tuuu . grrrrrr ^^ 

Muhd Hafizi 

okayy dia ni budak gilaa .
boleyy tengok kan dari gamba tu ? HAHA . 
dia ni pemalaih gilaa nak layan akuuu .
pendiam dan takdak perasaann . HAHA
sekiann .
♥ ILY 


 Nurul Dalilah 

comel kan diaa ? 
cousin yang paling aku sayangggg 
dia memang sporting habesss .
telingaa dia selalu panas sebab dok dengar cerita akuu . HAHA !
sorry kaka , kaka jala pendengar yang paling setiaaa .
rinduu kaka .
sekiann.
♥ ILY 


 Muhd Hazren Syazwan 

ini yobbb .
budak paling mereng dekat ipohh . HAHA
dia ni kalao tak kacao aku sehari memang tak sahhh , ada jaa nak cari masalah dengan akuu .
tapi dia sangat care pasal akuuu .
walaopon just kenal dalam MUKABUKU ni , kitaorangg sumpah rapat :)
kamu abang yang baik yobbb .
sekian .
♥ ILY 


 Farah Hanis 

budakk ayu ni adekk akuu .
sorry , dia sudah TAKENN 
baru form 1 .
dia laa adek akuu , jiran aku and geng gosip akuu , HAHA .
rumah dia dekat sangat , sebelah rumah akuu jaaa .
berdengkor pon boleyy dengar kan ? grrr .
suka layan perangai gila-gila akuu , thankss :)
sayang hampaaa .
sekian .
♥ ILY 


 Mizi Oru 

ini POKZI .
pakcek kesayangan akuuu .
banyak memberi nasihat yang boleyy diguna pakai .
thanks pokzi , jasamu amat dihargai . heee :D
yang paling penting , sangat memahami .
sekian .
♥ ILY 


 Nur Syafiekah 

si cantek manis ni adek aku jugakkk .
nama manja dia Eikaaa , HAHA . manjaa ka ? sesuka hati aku buat statement ^^
dia ni pon baru form 1 dan yang paling penting sudah TAKENN 
hak milik kekal Salihinnn , heee :)
dia ni selalu layan perangai gilaaa aku . 
thanks sebab adek sanggop , tak sangkaaa ! HAHA .
kaka sayang adekkk .
sekian .
ILY 


 Mohamad Syahmi 

okayy , gambaa dia kecik kan ? aku pon pelikkk -,-
ini budakk kira adek aku la senang .
baru form 3 from kelate .
dia suka sangat cakap aku tak sayang diaaa , nah amekk ore da bukti kann . 
okayy , dia ni ponn suka sangat cari pasal dengan akuuu .
suka sangat panggil aku budak gemokkk !
tampaq apa pon tak dapat . 
paling penting dia ni cepat gilaa touchinggg , tahan jalaaa . 
sekian .
♥ ILY 


 Syaza Sulaiman 

mummy ILY .
makcek ni mak akuuu , dasyat tak ?
jangan jealous okayy , mak aku ni awek mudaa siket .
cantek , lawaaa , comel , sweet apa lagi nak puji ?
dia ni suka sangat loya burok , HAHA .
cepok hang satgi makk .
dia ni baru form 4 , sama aku laaa .
tapi aku selalu ingat dia kaka aku , sebab muka dia maturedd whatever dia stay lawaa :)
sekian .
♥ ILY 


 Syafiq Fahmi 

ini abang akuu . 
wahhh , handsome kann ? HAHA .
dia ni giloo tahap ke 5 .
suka sangat support apa yang aku buat , walaoponn benda tu benda bodohh , HAHA .
thanks abangg . 
sekian .
♥ ILY 





tengok-tengok ! sayang gila aku dekat hampaa kan ? act , aku suka-suka ja buat post ni . bukan nak kutok ka apaaaa . kalao tak puas hati face to face la senanggg . boleyyy rembat duet hampaa sekali . HAHA . nahh muahhh sikettt